9 Mart 2009 Pazartesi

EKONOMİYE YÖN VEREN GÜÇ : DOĞAL KAYNAKLAR LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

EKONOMİYE YÖN VEREN GÜÇ : DOĞAL KAYNAKLAR LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

Beslenme, barınma, korunma gibi temel ihtiyaçların varlığı ekonomik faaliyetlerin çeşitlenmesini ve gelişmesini sağlamıştır. Ekonomik faaliyetler hiçbir zaman tek başına ele alınamaz. Örneğin, tüketim için üretim, üretim için de tüketim gereklidir. Üretim, tüketime olan talep ile değişim göstermektedir. Üretim ile tüketim arasındaki köprüyü dağıtım kurar. Dağıtımdaki teknolojik gelişmeler, üretimi ve tüketimi karşılıklı olarak etkiler.

COĞRAFYA 11 DERS KİTABI
COĞRAFYA 11 DERS NOTLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF ÖDEVİ
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder