5 Ekim 2009 Pazartesi

DÜNYADAKİ ÖNEMLİ ÜRETİM ALANLARI VE BÖLGELER LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

DÜNYADAKİ ÖNEMLİ ÜRETİM ALANLARI VE BÖLGELER LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF
Tarımsal Ham Madde Alanları:
Toprak Ürünleri Üretim Alanları: ABD, Rusya, Çin, Hindistan
Orman Ürünleri Üretim Alanları: Kongo Havzası, Amazon Havza­sı, Kuzey Avrupa,
Kuzey Amerika Balıkçılık
Üretim Alanları: Japonya ve çevresi, Peru ve çev­resi, Kanada'nın batısı,
ABD'nin doğu kıyıları
Hayvancılık Üretim Alanları: Avustralya, Kuzeybatı Avrupa, Orta ve Güney Afrika
Sanayi Üretim Alanları:Kuzey Amerika,Batı
Avrupa,Japonya,Çin,Güneydoğu,Asya,Rusya Federasyonu
Madenler ve Enerji Kaynakları Üretim Alanları: Kuzey Amerika,Orta Asya,Büyük
Sahra, Kongo Havzası, Güney Amerika Orta Kesimi, Orta Avustralya
(Çöl Bölgesi), Avrasya Bölgesi (Orta ve Kuzey Avrupa ile Rusya'nın Kuzeyi) ,Orta
Doğu
Hizmet Üretim Alanları (Bankacılık, Sigortacılık, ulaştırma, Aracılık
Hizmetleri): Avrupa , ABD , Japonya , Güneydoğu Asya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder