9 Mart 2009 Pazartesi

2.Tüketimin Üretimi Etkilemesi LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

2.Tüketimin Üretimi Etkilemesi LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF
Tarım ve hayvan ürünlerine olan tüketim talebi herhangi bir sebeple azalırsa üretim de azalır. Hatta üretim durma noktasına bile gelebilir veya yön değiştirebilir. Yani üretici başka alanlara yönelebilir.
Örneğin kuş gribinin görüldüğü ülke ve zamanlarda tavuk tüketimi düştüğü için tavuk üretimi ve tabiiki dağıtımı da düşmetkedir.Tüketim azalırsa üretim de azalır.
TÜKETİM AZALIRSA ÜRETİM AZALIR. DAĞITIM FAALİYETLERİ DE BU DURUMDAN OLUMSUZ ETKİLENİR.ÜRETİCİ VE DAĞITICILAR TÜKETİMİN AZALMASINDAN OLUMSUZ ETKİLENİR.

HABER KÖŞESİ COĞRAFYA 11 .SINIF LİSE 3.SINIF

Kuş Gribi Tehdidi
Dünya Sağlık Örgütü (WHO) Asya’daki tavuk çiftliklerinden yayılan ve üç kişinin ölümüne neden olan kuş gribinin, akut solunum yolu sendromu (SARS) hastalığından daha büyük bir sorun yaratabileceğini bildirdi.
Vietnam, kuş gribi yüzünden en büyük kenti Ho Şi Minh’de kümes hayvanlarının satışını yasakladı. BM Gıda ve Tarım Örgütünün Vietnam temsilcisi, hayvanların satışının yasaklanmasına WHO ile birlikte karar verdiklerini söyledi. Yasağın 16 Ocak 2004 tarihinden itibaren başladığını ve kesilmiş ya da canlı tüm kümes hayvanlarını kapsadığını bildirdi.

COĞRAFYA 11 DERS KİTABI
COĞRAFYA 11 DERS NOTLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF ÖDEVİ
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder