9 Mart 2009 Pazartesi

DERS DIŞI ETKİNLİK SAYFA 57 LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

DERS DIŞI ETKİNLİK SAYFA 57 LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

Aşağıdaki çalışmaları yaparak sonucunu rapor şeklinde ürün dosyanıza koyunuz.

1.Çevrenizde birincil faaliyetler (tarım, hayvancılık, balıkçılık, madencilik, ormancılık), ikincil faaliyetler (sanayi), üçüncül faaliyetlerden (eğitim, sağlık, turizm, bankacılık, ulaşım) birini seçip üretim, tüketim ve dağıtım kalıbını (bir ürünün üretim, dağıtım ve tüketim aşamalarını) çıkarınız.

2.Yaşadığınız yerde üretilip başka yerlere gönderilen hangi ürünler vardır? Tespit ediniz.

3.Bulunduğunuz yere dışarıdan hangi ürünler gelmektedir? Bu ürünlerin dağıtımı için hangi ulaşım yolları kullanılmaktadır?

COĞRAFYA 11 DERS KİTABI
COĞRAFYA 11 DERS NOTLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF ÖDEVİ
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder