9 Mart 2009 Pazartesi

ETKİNLİK SAYFA 55 COĞRAFYA 11 LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

ETKİNLİK SAYFA 55 COĞRAFYA 11 LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

İnsanların tüketim gücü reklamcılığın gıdasıdır. Bir üründen ya da hizmetten faydalanmayı teşvik eden önemli bir faktördür.Bilim ve teknoloji, üretim, dağıtım ve tüketimde birinci derece rol oynar.



Aşağıdaki kavramları yukarıdaki örnek çalışmada olduğu gibi beşerî faaliyetler ve ekonomi çerçevesinde ele alıp uygun cümleler oluşturarak defterinize yazınız.

Reklam, nüfus, teknolojik gelişme, pazarlama, girişim, ihtiyaçların türleri ve özellikleri, siyasal ve politik ilişkiler, üretim kapasitesi, bilim ve teknoloji.

Tanıtım, reklâm ile reklâm ve tanıtımların yayınlandığı kitle iletişim araçları tüketim miktarını ve tüketimin şeklini belirler. Tüketim arttıkça üretim kapasitesi artar. Nüfusun artması tüketimin artmasına yol açar. Gelir düzeyi arttıkça tüketim artar. Teknolojik gelişmeler üretim, dağıtım ve pazarlama üzerinde etkili olur. Üretimin yapılabilmesi için öncelikle üretime başlayacak girişime ve girişimciye ihtiyaç vardır. Bilim ve teknoloji, üretim, dağıtım ve tüketimde birinci derece rol oynar. Bilim ve teknolojide meydana gelen gelişmeler üretim, dağıtım ve tüketim de teknolojik gelişmelere yol açar. Üretim , tüketim ve dağıtım ülkeler ve bölgeler arasında siyasi ve politik ilişkilerin gelişmesine katkıda bulunur.

COĞRAFYA 11 DERS KİTABI
COĞRAFYA 11 DERS NOTLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF ÖDEVİ
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder