9 Mart 2009 Pazartesi

ETKİNLİK sayfa 56 3 LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

ETKİNLİK sayfa 56 3 LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

Yan tarafta üretim, tüketim ve dağıtım faaliyetlerine etki eden beşerî olaylar ve özellikleri harfler konularak verilmiştir. Bu harfleri örnekteki gibi venn şemasında uygun yerlere yerleştiriniz.

a. Soğuk hava depolarının yapılması ÜRETİM-DAĞITIM

b. İletişim hizmetlerinin gelişmesi ÜRETİM-DAĞITIM-TÜKETİM

c. Yeni ulaşım yollarının yapılması ve ulaşımın çeşitlenmesi ÜRETİM-DAĞITIM-TÜKETİM

d. Sanayi tesislerinin faaliyete geçmesi ÜRETİM-DAĞITIM-TÜKETİM

e. Modern pazarlama yöntemlerinin kullanılması TÜKETİM

f. Nitelikli iş gücünün sağlanması ÜRETİM-DAĞITIM

g. Tanıtıcı reklam filmlerinin yapılması TÜKETİM

h. Nüfusun artması TÜKETİM-ÜRETİM-DAĞITIM

COĞRAFYA 11 DERS KİTABI
COĞRAFYA 11 DERS NOTLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF ÖDEVİ
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder